lauantai 2. helmikuuta 2013

Plöp.

Kuukausi on loppu. Kovasti yritin... no ekat kaksi viikkoa varmaan aika hyvin. Varsinkin eka viikko oli helppo mennä smoothieita tehden, kun lomalla vielä ehti. Sit vika viikko meni jo ihan kuuseen. Olin ensin bileissä viikonlopun ja söin kaikkee sipsii ja limuu ja karkkii ja leivoksia. Täytyihän sitä nyt ihmisen ensinnäkin ostaa liftatessa matkakarkit (liftaus on minun mielestä hyvä syy, koska siinä kuitenkin tulee käveltyä eestaas.) Ja sit Tampereelle jumiin jäädessä täytyi hakea Ikeasta prinsikkaleivoksia. Tosin niistä osan syötin ihmisille bileissä.

Harmillisesti sitten sairastin kuun vikan viikon, joten oon vetänyt aika paljon hunajaa ja näitä apteekin kurkkupastilleja. Nam nam sokeria yyh. Sairastaessa se on ehkä tyhmintä, kun ei oikein voi liikkua kauheesti. Harmittaa kun jää noin kaikki väliin. Huomenna ois joogasalillakin ollu minijoogaretriitti ja raakaruokahommeleita. Möh. Joogahaaste tosin meni melkein putkeen, oon joogannu melkein joka päivä. Kaks päivä jäi tekemättä, toisena niistä olin itämaisen tanssin kurssilla, joten ei ehkä kauheutta. Aika lyhyitä nää kotiharjoitukset on ollu kyllä, mut väittäisin että lyhyenkin semmosen jälkeen on selkeästi parempi olo. Voisin jatkaakin, ehkä jopa jos yrittäis tehä vähän pitempiä harjoituksia.

Mut nii, tää terveyskuu päättyi nyt silleen, että näyttäis vähän siltä, että tässä kuussa lähti kokonaiset kaksi kiloa. Se on keskimäärin tuplat sitä, mitä yleensä. Vautsivau. Aion nyt juhlia tätä hienoa saavutusta kera lämpimien voileipien ja sitruunamuffinsien.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti